Latest topics
» HOWZER IS A FAMOUS TV STAR NOW
by Jianyu Fri Dec 08, 2017 7:29 pm

» forgot this site existed
by Jianyu Fri Dec 08, 2017 7:28 pm

» RIP GUNZ 2003-2017
by Limits Sun Oct 01, 2017 7:20 am

» Sumai vs PurpleSwag (My last game on FGunZ)
by Jianyu Thu Aug 03, 2017 12:49 am

» my gunz server The real duel Some pictures!
by Limits Tue Feb 28, 2017 4:51 am


1 HOUR WASTED THX 14 YEAR OLD RAGEQUITTER

View previous topic View next topic Go down

1 HOUR WASTED THX 14 YEAR OLD RAGEQUITTER

Post by divinemarkpizza on Mon Dec 26, 2011 5:45 am

avatar
divinemarkpizza
Gladiator
Gladiator

Posts : 135
Reputation : 3
Join date : 2011-09-23

Back to top Go down

Re: 1 HOUR WASTED THX 14 YEAR OLD RAGEQUITTER

Post by ♡♥♡(✿◠‿◠)✿♥♡♥ on Mon Dec 26, 2011 5:51 am

lolz
avatar
♡♥♡(✿◠‿◠)✿♥♡♥
(\__/)
(>'.'<)
(")_(")
(\__/) (>'.'

Posts : 2113
Reputation : 171
Join date : 2010-07-23
Location : Москва

Back to top Go down

Re: 1 HOUR WASTED THX 14 YEAR OLD RAGEQUITTER

Post by GokuLowClass on Mon Dec 26, 2011 6:36 am

/surrender is the key to success

GokuLowClass
Herr der Gladiatoren

Posts : 2532
Reputation : 90
Join date : 2010-07-22
Age : 26

Back to top Go down

Re: 1 HOUR WASTED THX 14 YEAR OLD RAGEQUITTER

Post by [A]ncient on Mon Dec 26, 2011 6:58 am

Keep your LoL related stuff in the LoL section. Other people do not care about such trivial matters.

_________________
avatar
[A]ncient
Head Admin/Event Manager
Head Admin/Event Manager

Posts : 1616
Reputation : 59
Join date : 2010-07-23

RP Character
Name: Yagamento The Dragon Sage
Race: Dragonian

Back to top Go down

Re: 1 HOUR WASTED THX 14 YEAR OLD RAGEQUITTER

Post by ♡♥♡(✿◠‿◠)✿♥♡♥ on Mon Dec 26, 2011 7:55 am

[A]ncient wrote:Keep your LoL related stuff in the LoL section. Other people do not care about such trivial matters.
hey ancient dat aint nice
avatar
♡♥♡(✿◠‿◠)✿♥♡♥
(\__/)
(>'.'<)
(")_(")
(\__/) (>'.'

Posts : 2113
Reputation : 171
Join date : 2010-07-23
Location : Москва

Back to top Go down

Re: 1 HOUR WASTED THX 14 YEAR OLD RAGEQUITTER

Post by GokuLowClass on Mon Dec 26, 2011 8:31 am

WRUM! wrote:I just had a game with a fiddle that went ad. Our pantheon raged at him for that. Fiddle rushed atmas with no hp items.

Akali afk'd when she saw that. Pantheon did a backflip in his chair. Fiddle explained he rushed it for the ap bonus. That fiddle was me. I am pro.


Edit: wanna play markp?
Come play in eu west

GokuLowClass
Herr der Gladiatoren

Posts : 2532
Reputation : 90
Join date : 2010-07-22
Age : 26

Back to top Go down

Re: 1 HOUR WASTED THX 14 YEAR OLD RAGEQUITTER

Post by Jimmy Jay Iommi Blackmore on Mon Dec 26, 2011 11:30 pm

[A]ncient wrote:Keep your LoL related stuff in the LoL section. Other people do not care about such trivial matters.
+10, enough LoL shit spam crap

_________________
Let it be true in your heart that there is an almighty pioneer of this universe.
The Anti-Christ will rise again.
PPPawnd.
avatar
Jimmy Jay Iommi Blackmore
Cult Of Purity - Cult Leader

Posts : 1802
Reputation : -220
Join date : 2010-07-25
Age : 23
Location : Down in the cellar, preaching on a soapbox.

Back to top Go down

Re: 1 HOUR WASTED THX 14 YEAR OLD RAGEQUITTER

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum